pink nails and miss Julie

Härlig dag! ska snart bädda ner mig efter en aktiv dag. Började 09.40 så de va näz. Bild fram till lunch sen teater på skolan, stötte på Jesper i lokalen. Long time no seen.
Teatern var konstig, riktigt konstigt slut. Fröker Julie hette den. Ska skriva anays om en vecka, kunna massa fina ord och stuff.

Den va slut fyra och då tvingade jag mig in till stan. Letade efter fuskpälsjackan från H&M. Den va såååklart slut. Kanske att dom får in den igen. Annars tänkte ja gå tillbaka o fråga om man kanske kan få köpa den i skyltfönster.

Sen åkte ja då hem och bytte och sen tillbaka. Fick skriva på papper för att vara "butiksbiträde" flott. Sen stå och packa in paket i tre timmar, endå ball. Lönen var bra, OB tilläget var bra. jag hoppas jag får många dagar att jobba nu för jag behöver monetas nununu!

Det var bra jobb, bra folk som jobbade där, bra läge. Jag gillar det!

Ska ta mig i kragen(?) och kolla gossiå nu, längesedan.

product view of: Glamour pump w. simili

Dagens sko, som jag suktat efter länge, kommer från BIANCO kostar 550 kronor.
Denna till en svart blåsa, PHU!

Kommentarer
Postat av: jennifer

fina skor :)

2008-11-28 @ 23:43:05
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0