poker face

mamamamamamamamama! ja så börjar Lady Gagas låt Poker face ju. Fastnat lite i hennes musik nu, rätt mycket.
Klockan är kvart över elva och jag är inte trött ? VARFÖR ÄR JAG INTE TRÖTT?

Kom hem halv sex idag, sen var det brottom för att fixa mig. Blev svart stickad klänning, gråa strumpisar och svarta stövlar. Middag på mosaik, underbar restaurang på stortorget. GÅ DIT!  Av familjen malmhagen fick Felicia replay's doft. jag blev kär i den, gudommlig faktiskt. Luktar mig.. Ska se till att komma över en flaska så snart som möjligt.



Snart tolv nu.. Tror jag skippar gossip idag, kan lika bra vänta dom rymmer inte. har snart sett ikapp alla avsnitt så måste tagga ner lite, har 8 kvar och ska spara lite på dem ju. Ska böra se nån film istället. Men bara början!

Engelska prov imorron, lycka till anna, tack.

over and out

Kommentarer
Postat av: Mr. English

Hi, hope you did fine on the exam! Well, i infact seriously doubt something else beacause of our conversation yesterday ;)

2008-11-12 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0