Sail away with me

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH! Varför blev det nu såhär?
Känns som en såndär kväll som när man var 14 och brydde inte sig om hur långt bort man skulle bara man kom dit för att få träffa folk. Ikväll skulle det ju bli till lorensborg, hade typ ingen aning om var det låg. Men man skulle ta 5:an och den gick om en kvart så jag ökade och packade ner allt snabbt i väskan. Hoppadepå min cykel och cyklade så snabbt så att jag blev helt svettig ( mysigt )! När jag kommer fram till annestad som ligger sisådär 1 mil ifrån mig, cyklade dit på 7 minuter!, så ringde jag Carro och frågade om dom va där. DÅ VAR HON OCH SARA VID KRONPRINSEN!? :( Så de va bara för mig att vända direkt. Jag orkade inte ta mig till kronprinsen så jag cyklade hem helt ensam och övergiven.

Ligger jag i min säng och är rätt nöjd ändå, en hel utan fest, hyfsat med sömn och ingen alkohol? Det är great faktiskt. desto mer nästa helg då MOHAHA!

Nu ska jag lyssna klart på hallelujah sen kolla min favvisserie.

God natt


Kommentarer
Postat av: Diana

Vad bra! visste inte att man kunde köpa hund via polisen. Anmälde ni bra ert intresse dit då eller? =) Förresten, fin bogg, ska vi föja varandras via boggkoll?? Tack söta du för gullig kommentar! Vill du bli årets blogg 2008 i Dianas blogg och förutom äran att vinna den titeln få fler besökare plus de 6 senaste nr av populära modemagasin?



Delta då i min tävling! ;) Kram och trevlig söndag!

2008-11-09 @ 12:12:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0