sjukling!

Sitter och sjukar mig, kanske inte just nu för nu mår jag bätrre. Men imorse mådde jag inte så bra faktiskt. Mina hals kändes som ett rivjärn och jag borde inte kunna känna den smärtan efter att ha fått stå ut med en halsmandeloperation för ett år sedan. Efter en halv kopp sparrissopaa och en kopp honungste började det bli lite bättre. Efter tre avsnitt sex and the city var de lite bättre. Efter en promenad till Wilma och tillbaka var de värre. Den hunden drar som två jävla hästar. Ramlade två gånger, när jag avr ute med en hund?! Hade två koppel, ett runt magen och ett till händerna. Shit måste sett sjukt ut. Nu sitter hon här bredvid och tigger av mina pepparkakor. Nike ligger och sover, är antagligen skitsur på att Wilma får vara här.

Jag tog tag i mitt liv och gick ut i kylan igårkväll för att hämta min engelskabok. Läste elva sidor, stark jobbat. Ska klämma några till nu. På tal om klämma, på torsdag ärre dags för fjärde behandlingen i facet. Klämma pormaskar, aj! Hoppas det kommer något resultat i slutet annars många timmars smärta åt helvete.

Ska ner och vara effektiv med boken nu. 

 
en sjuk jag med favoriten pärondryck!

Kommentarer
Postat av: jennifer

krya på dig :)

kommentera gärna min blogg med

2008-11-25 @ 16:39:35
URL: http://alsocalledjennifer.blogg.se/
Postat av: Sara

ni och era jävla pärondrycker :(

2008-11-25 @ 20:37:54
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0