skyltsöndag!

Hallåja! 
jag är på topp idag faktiskt, mår ritkigt bra nu. Om man räknar bort veckans måste göra saker. Plugga massor denna veckan, och jag måste verkligen!

Gårdagen började vi med varmvattensbad hos sara med manda, tt, vicy sara och jag. En underbar början på kvällen. Groggarna följde med ut och även humöret som var på topp var med hela tiden. Satt där en timme och svettades i ångorna sen gick vi in. Gjorde oss iordning och krökade ännu lite till innan taxin hämtade oss och körde oss til bo01där det vankades party hos linus, ni vet huvudpersonen i filmen capricciosa, han var det. hoho kändisvarning höhö.



Det blev nattmat på MAX och det var faktiskt riktigt gott, har alltid bojkottat max för deras svenska hamburgare men nu ändrar jag uppfattning. Kanske för att klockan var halv tre eller för att man var lite på kanelen men ett nattmål är ju inte fel.

Vaknade halv tolv imorse och drog mig ur sängen för att åka in till stan med la familia. Det blev kebab och redbull till frukost (läs återställare) sen in till stan. Första affären bjöd på ett par skor. Ett par ankelboots jatack!
Sen gick vi vidare i jakt på en päls, hittade ignen så gick till H&M och frågade om den kommer in igen vilket den antagligen gör så ska besöka H&M varje dag nu i veckan. Fika på Hollandia sen vidare för mer shopping.







Skorna från bianco, dock sista paret nanananana 700 kronor - dom finns kvar i svarta faktiskt.
kavajen från igår hittades på vero modas reaavdelning 200 kronor fick jag ge
västen hittades på gina tricots rea den med 150 kronor
spetstop från gina 199 och kalasbyxor med mönster från gina 99 kronor finns i flera färger.

Nu bliire mat och sen kommer jesper och hämtar mig. Det blir Batman ikväll hos honom, äntligen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0