stadendag

Min hy är glansig av alla krämer, den luktar också lite konstigt. och den är röd. Men det är ju bra? Det kommer bli bra imorron iallfall :)

Efter behandlingen blev det farmors vernissage. Ett stånd sålde hansgjorde smycken, där fastnade jag och mamma. Blev julklappar och ett par droppformade pärlörhängen ( bild kommer jag håller på att ladda batterierna nu!) mamma plockade på sig en del, det var ju så bra priser.

När de va klart tog jag bussen till stan och mötte upp sara och vicy. En runda och en kavaj(!) rikare blev jag. Jag har aldrig haft någon stark kärlek till kavaj men den passade bra och var på rea. la även undan lite kläder och ett par skor tills imorron.

Och såklart finns inga bilder på nätet... men ni får väl se imorron!

Nu väntar chilliconcarne!


avnjut! sommarpjucksen nummer ononononone!

Kommentarer
Postat av: emmy

Åå gud vad snygga skor! vart hittar man dom? :) Trevlig blogg! =)

2008-11-30 @ 18:27:54
URL: http://emmyblomkvist.blogg.se/
Postat av: jennifer

sjuktfina skor

2008-12-01 @ 17:51:05
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0