that's the way ah-ah I like ah-ah

TJA! Ännu en dag som gjorde det omöjligt att kliva upp ur sängen. Sov längre än vanligt men stressade igen morgonen så det gick ju bra ändå. Skolan var lugn och fin idag. Fick sluta 2 och en halv timme tidigare eftersom jag är så effektiv och gör klart det jag ska i tid. Jag och min kompanjon Jes drog oss mot staden och sökte en vinterjacka till jes utan framgång. När vi gått runt två timmar säger hon att hon inte vill ha en vinterjacka för dom saknar personlighet. Ja det blir kanske skinnjackan och frusen röv iår igen :)? HIHI

Är på ritkigt flumhumör idag, inte alls festsugen acually. Så det blir Sex And The City med annika the geek freak. Köpte boxen i London så det har blivit några avsnitten om dagen. Ikväll ska vi smälla minst tio!



Även kattkatt kommer efter hennes MUFmöte i helsingborg.

Mamma och Nike övergav mig imorse. Dom åkte till pappa, jag kunde ju inte följa med. Men Jag klarar mig bra. kvällens mat blir makaroner och ketchup - pasta rosso!

Sitter just nu och lyssnar på gamla godingar på alldeles för hög volym. Kanske därför jag blir så crazy. Massa minnen kommer fram med låtarna, bergatiden, sommarlovet 06, sebbe, LPL - lamm på limhamn, sommarstugan med mera ahh de e faktiskt skönt att tänka tillbaka på allt det fina. Så djup jag är nu, de får vara nock!



Ugglan från L-town hängde runt halsen idag, många fina kommentarer. I like it!
ska göra iprdning min exlusiva måltid nu innan packet kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0