try to shut me up

Hallåja! Kvart i tolv, jag har blött hår som jag måste torka, måste läsa igenom svenskan, måste smörja ni mig. Jaha då blir det inte tidig sänggång idag heller näene. Sov dock middag på två timmar. Det har blivit en grej nu. Kommer hem efter skolan, tar en skål med mjölk och K-special, sätter på project runway sen somnar lagom till American top model /7: Vaknar pp till extrem homemakeover när dom skriker MOVE THE BUS. Och jag ser fram emot de när jag åker hem från skolan. Barnsligt.

Skolan idag var nääjs. Först eng-prov som känndes bra. Sen samhäll fick omdäme, GP (vg-mvg). Sen stannade kvar lite för att göra klart expon. Det blev lunch i staden, grov scones med philladelphia. Ja min nyttiga månad har börjat. Eller ja scones är ju bättre än Burger king?

Tog bussen till Wilma och promenerade hem till mig och intog min plats i soffan med wilma bredvid. Vaknade faktiskt av telefonen idag, mamma som informerade om att hon va på G hemåt. När hon kom hem körde vi och lämnade Wilma sen hem och lassa i sig vegetarisk lasange.

En filmkväll med mamma blev det med. I söndags hyrde ja film med papi och jag körde på blunda och peka. Blev material girls. SE DEN ALDRIG! Den var så pinsam, riktigt pinsam. Ringde katti och beestämde att det var dags ör en promenad så tog cyklen till limhamn där gick runt en timme sen hem och duscha.

har nu suttit och blivit galen på alla skohemsidor, iallafall för dom butiker som finns i sverige. Att köpa via nätet är farligt när de gäller skor.



Mja vet inte riktigt men vill ha en "halv" stövel men lite platå som man ska kunna ha utanpå jeans. Vet exakt hur dom ska se ut i huvet men hittar inga som ser ut så :(.

Nu måste jag föna håret sen nanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0