whaterer you need i'll be

Jag HATAR när lektioner är inställda utan att man vet om det, speciellt den första. Eftersom vi har två-tretimmarspass så blir det hela förmiddagen vilket hade kunnit innebära sovmorgon. Vem kolla pednet på morgonen ? Idioti, om man känner sig sjuk på kvällen kan man ju skriva det då.

Blev lite bättre när vi hade youtube lektion istället, massa sjuka och balla klipp visades. Tiden gick fort och helt plötsligt var de lunch, köttfärssoppa. Jag vill nog inte veta vad som var i den. Sen svenska där jag inte fick något gjort eftersom läraren bara snackade omdömme med alla och det gjorde jag med henne igår. Onödig skoldag!

Slutade tre och begav mig till stan med Lotta i jakt på en lite mindre väska än den jag har nu.
En lite mer festvänlig väska. Den jag har nu ser ungefär ut som en hockeytrunk. Bra i skolan med "alla" böcker dock. Jag är en sån människa som inte kan byta väska förens den gått sönder. Vet att jag har allt i den!
Men en lite mindre väska, hittade en fin på MQ. Får inspekteras imorron kanske.



Om två år ska jag se ut såhär enligt Chickan,  Tatueringen är en fjäril för er som inte kan se de! Haha jag vet inte men jag ser ju rätt hysad ut för att vara tecknad så tänk så snygg jag är i verkligeheten då!

Nu blir det grönsaker + dipp med Sandra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0