You were my world

snart snart snart helg! Riktigt skönt,  jag är helt klart värd helg nu. Jobbig skoldag idag, eller iallafall 3-timmarspasset med svenska, hatar den lektionen verkligen. Mamma hämtade mig utanför skolan så åkte vi till friskis och tränade en timma. Idag var mamma med på gymmet, kors i taket trodde aldrig ja skulle få se henne där, inte med dom prestationerna hon gjorde iallafall.

Var hemma vid fem sen vid halv sex kom annikaoch carro, det blev snoppmakaroner ( för er som läst länge vet att annika fick dom i födelsedagspresent!) och köttbullar. smakade gott.. Ja.
Sen kom även Tina och det var dags att snacka prag. Kom fram till priser, dagar, transport med mera. Kommer bli fett fett fett.

Nu har dom gått och jag har inge att göra fram tills tio, ska slå mitt bubbles rekord nu, liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0