1 oktober!

Kom på de nyss , ny månad ju! 10:e månaden på året. En månad sen jag fyllde år, 11 månader till jag fyller 18, många månader tills jag blir gammal. Känns bra.

Oktober, höstmånad. Men har kommit fram till att hösten är okej ändå. Iag blev det svarta leggings, vitt långt linne, brun lång kofta, STOR svart mysig halsduk, stövlar och skinnpaj. det känndes höst. Och det är inte fy skam, iallafall inte när det inte regnar.

11 timmar i skolan 08.20-19.20, vet inte om det är okej. Men har fått två arbeten klara så fickju ut något av det. Bjöds på massa nachos och läskeblask för den delen med , tyvärr dricker jag inte läsk, men för alla andra.

Kom hem vid 8 och ville chilla Idol men nä då vill mamma kolla på nått program om scientologer?! WHY? jag orkade inte gå in till min så hasade mig ner till källaren och ligger nu här. Ska tanka nån film som ja kan somna till.

Börjar även bli hungrig igen. Finns spagetti och köttfärssås i kylen.

Mannen som får göra mig sällskap ikväll, Ashton Kutcher mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0