80-talet är i staden



Ja jäklar vad jag kommer vara snygg (ful) imorron. Har varit i stan och inhandlat morgondagens outfit. Satan. Tänkte att jag suklle köpa plagg som jag ahde nytta av senare men nej tror inte det. En orange lång t-shirt, rosa leggings, röda benvärmare, lila halsband, multifärgade örhängen och glittrit pannband med rosett.. hur gick det med att man kunde vara snygg under 80-talet?

Skolfoto idag känns som de kommer bli skitfult, blundar eller har handen i mitt hår?! Sjukt oseriös fotograf.

Sen blev jag klar med mitt "konst"verk i skolan. Blev bra.

Efter staden drog jag mig hemåt och ringde frissan som tyckte ja skulle komma dit så de va bara att ta cyklen och dra mig dit. Fick en ny tid på torsdag klockan 10?! WHY? Ska vara jobbig och ringa tillbaka och se om dom har någon tid senare den dagen. Ombokade även ny tid hos ansiktsbehandlingen, är ju fanta mig i london då yez. Så ny tid den 20:e.

Ja nu ska ja ut me nike sen hinna vila en stund innan amanda kommer på middag!

Kommentarer
Postat av: jes

varför satsade du inte bara på 80-tals rock-stil? öööööverrnajz.

2008-10-05 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0