blondie attackerar tårta

min mage är stor, ser typ gravis ut. 3 tårtbitar och tre cider vilket jag inte klagar på ett dugg för de var gott! En del av kattis släkt var där, och jag men jag är en del av hennes familj ju. Av mig fick hon  ett kort, snällt. På kortet hade jag skrivit i stil med "Grattis på 17-årsdagen älskade bästis. Av mig får du en upplevelse du sent ska glömma. På jullovet ska vi till danmarks och gå på tivolits julmarknad. Efter att vi gått runt där blir det middag sedan ut någonstans. Om vi har tur med ekonomin blir det övernattning på något hotell så vi kan leva livet"

Ja de e långt kvar med de e så äckligt mysigt på julmarknaden och så ju. Kommer bli fint.

Åkte hem vid halv elva och ja nu e de dags att sova.

denna låten spelades ett antal gånger hos frissan idag. Lågstadiedisco känsla över de hela?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0