de var en galen kväll vi hade supit som dårar

Klockan är snart fyra och jag ligger kvar i sängen ? Det är illa, men bevis på att gårdage var galet bra. Blev middag bestående av chicken nugget's och nachos med ost, nyttigt.. ligget och trycker i mig nachos nu med jag måste lägga ner med sånt trams,

well vi drog ett shotrace sen drog vi till bussen som vi missade så det blev taxi. Festen var igång när vi kom så vi korkade upp och festade loss. Det var en fin kväll med bra music, dans, vin, nya människor och allt annat en bra kväll innehåller. Taxi hem då vi rlockade upp en norska på vägen , en arg sådan. Hon blev lack för att vi inte visste vart hon bodde. Sen ville hon inte betala. dum brud.

Kom hem så satt nattens riddare vid matbordet och snaskade nachos. Dansen fortsatte för min del coh slutade på golvet efter at jag halkade på en påse. Då gick vi och la oss.

eftersom mamma har tagit med sig batteriladdaren till småland så har jag ingen kamera i helgen, SUG!

nu ska ja ut med nike.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NATTENS RIDDARE haha love it

2008-10-05 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0