fina grejer ska de vara

Vill börja med ett tänkvärt citat från nattens riddare, vet inte riktigt vart det kommer ifrån från början men ja.
"Döm inte alla du ser. Tro inte på allt du hör. Säg inte allt du vet."
Tyckte de var väldigt smart och ja bra!

Sen ett tips för er med lite problemhy. Var på min andra behandling igår och köpte till en ny produkt. Ett serum som innehåller antibiotika för att kunna ta bort småfinnar och kvisslor. Förra gången jag var där köpte jag en rengöringstvål och en fuktighetskräm utan fett. Har använt dom i snart en månad och jo jag känner lite skillnad men det tar ungefär 3-4 månader innan man kan se bra resultat så bara att vänta.



helt klart bättre än dessa produkter som finns på H&M för 79 kronor. Visst dom kostar lite mer men dom är lite större och lite mer effektiva så de jämnar väl ut sig.

Imorron är det en-lektions-dagen. Idrott sen ska jag till tandläkaren, fått en ny sådan. Kan inte sluta tänka på en ball historia jag läste i nån dassbok. "En man som var nyinflyttad i området ville inte ha någonting om blod, sex eller våld i sin tidning. Fine tänkte stadens journalist. Han skulle skriva en artikel om en tandläkare som våldtog en patient. Han fick sitta länge och knepa på den. Efter någon timme var rubriken klar. Tandläkare fyllde fel hål." hahahahaha. Jag har lite halvkass humor jag vet! Så de hoppas vi på inte händer imorron.

Har även Wilmapassning på morgonen. Ska dra mig upp vid tio och cykla hem till henne och dega i soffan till tolv sen till kockums.

Nu ska jag nannnnnna!

Kommentarer
Postat av: elin

okej! :)

2008-10-20 @ 17:10:28
URL: http://astorytoread.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack söta du för kommentaren! Vilken härliga cremer!! :) Har precis uppdaterat, kika gärna in i min blogg! Trevlig måndagskväll! KRAM// Diana =)

2008-10-20 @ 18:23:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0