four days left

AHHH jag är så laddad inför london! 4 dagar kvar nu kommer gå svish så e man framme.

Såg nyss mitt nya schema, trodde fasen jag skulle börja gråta. hejdå underbara sovmorrnar. Hur jag ska göra med Wilma har jag inte kommit fram till än. Får väl lösa sig.



ja det är hemskt om man jämför med hur det set ut nu.



Blö tur att det bara gäller till jullovet iallfall.

Skolan idag, ska inte klaga. Slutade lite tidigare så drog in till stan med amanda och carro. En ny svart spets BH från H&M fick följa med hem idag. Annars har mitt shoppingförbud funkat bra faktiskt. Och eftersom mamma var snäll nog att sponsra Bh:n så jag gick plus minus 0:- idag tackar!

Åkte hem och stupade i soffan, stentrött. Sov en halvtimme sen väckte mamma mig. Låg och halvsov framför nån kass svensk film.

Håller på att ladda ner två gossip girl avsnitt och ska unna mig lite glass.

Kommentarer
Postat av: debela

cool header!! ha det bra!! kram

2008-10-22 @ 00:25:51
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: jes

hah, sjukt deprimerande är det att vi ska behöva dra oss från stan tillbaka till skolan då vi har haft gympa på sats..

2008-10-26 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0