good morning!

Ahh jag är upp och har varit det i en timme trorts att jag börjar 12.40. Endå duktigt av mig som lyckades dra mig upp fast jag kunde sovit en timme till. SKulle hämta Wilma halv tio, det är gjort. Cyklade dit med nike, parkerade cyklen och gick tillbaka med båda hundrana, INTE LÄTT! Inte lätt när dom springer åt varsit håll. Men nu är dom här och dom passar bra ihop.

Så vad ska man nu göra i en timme och 20 miuter ? Käka frukost kanske? plugga samhälle va de ja..
Har bara provet idag rätt skönt. Sen stan ja, sen hem och vänta tills mamma kommer hem, då blir det träning. Måste komma igång nu, men de e pissetråkigt att cykla dit i t.-shirt, tjocktröja, vinterjacka, tights, joggingbyxor, vantar, halsduk och mössa. Tar en evighet att bytaom ju. Bättre när mamma kör..

Nu blir jag lite stressad, har lätt för att bli de för jag vet att jag är så dålig på att planera när de gäller tid. Frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0