I'm the champion

Vilken dag! Riktigt skön faktiskt. Gick upp lite innan tio och stack till wilma. Var ute en lång promenad med henne i höstvädret. Sen dega i soffan framför någon talkshow. Åkte och mötte lotta och amanda på centralen vid tolv sen till kockums för en timmes badminton. Har märkt att det inte är en av mina starkaste sporter. Som om nu någon sport skulle vara det, länge leve gymmet. Ska göra ett besök där nu acually.

Sen tandläkaren gick väl bra , inga hål bara lite tandsten. Men kanske kanske att glasögonormen ska få bli kompis med rälsen! Har tydlgen snett bett och för trångt mellan kindtänderna. Kan ju bara säga att jag inte ska ha räls utanpå utan på insidan. Gorgeous! Hmm ja ska iallafall bli kallad till tandställningsfixarna så får dom bedömma. Men ja prettyface isåfall ju.


Hej nörd :).

Ja kan väl leva med det. Får ju fina tänder sen och de syns ju inte under tiden?

Sen blev det bussen hem och attackerade soffan för en eftermiddags tv:tittande. Sweet.
Ska cykla till gymmet nu, på med dunjackan, mössan och vantar. Så som jag älskar.
Tur att mina favvisträningsbyxor ligger i tvätten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0