I'm bad!

Ciao! Härliga oh härliga helg. Klockan är bara barnet och mina planer inför kvällen är bra.

Igår var det partaj hos Felicia som gällde tack för allt gumman. Många nya männsikor, mycket politiksnack från kattis sida usch, blev hemkörda av karsten på varsit håll , jag fick besök av nattens riddare. Vaknade vid tio imorse och låg kvar till kvart över två. Det blev handledarkurs till körkortet 15.00-18.20. Det var inte så segt som jag tänkt mig. Och nu är man fit for fight hoho.

Hem för att käka och sedan trycka i sig lite äpplekaka med glass. Gud är jättemätt nu och har en påse naturgodis som väntar. Ska in i duschen nu för att sedan ta bussen till fina. En favorrit i repris från onsadgen ? Fast utan badandet i badkaret och spökhistorierna kanske.

Har även fått mitt nya abonemang från Glockalnet. 4000 gratis sms/ månad, uppkopplingskostnad 99 öre/samtal, minutkostad 0 kr, månadsbelopp 99 kronor. Det låter för bra för att vara sant va ?
Men det är sant hoho!

Ja nu måste jag öka lite !


Kommentarer
Postat av: jes!

fuck you och glocalnet. vaaaafan, nu har jag bara 4 kronor kvar på min mobil. åsna.

2008-10-12 @ 15:00:44
Postat av: fiirh-ana

HAHAHAHAAA

gillade jess snopna min i lördags

2008-10-14 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0