ingen motivation

prov i engelska , prov i samhällskunskap, inlämningsuppgifter, projekt! och jag har ingen motivation alls för tillfället. Knaprar på en morot och myser med nike istället. Har spenderat mesta delen av kvällen framför tv:n och slötittat på program efter program. Amandas syrra var med i "halv 8 hos mig" som en av deltagarna. Sen efter det fastnade ajg vid tv:n.

Annars har min dag bestått av uppvaknande hos katti, frukost sen till stan på jakt efter en svart klänning till katti. Ingen lycka på jakten där. Åkte till kockums för en timmes idrott, basket på schemat idag. Dirket hem till Wilma efter skolan för en promenad sen bara dega hemma hos henne. Wilma är då en hund.
Mer tv där, inget plugg. Illa!

Hem och käkade med mami. Pappa hade sin första dag på ronneby brunn idag, det gick bra. KOmmer bli tufft nu att ha dig borta en vecka i stärck. Bara se dig på helger då jag knappt är hemma/vaken, får bli ändring på det! Men de jämnar väl ut sig med gratis spavistelser med mera hoho.

Ska in i duschen, sen måste jag trycka ner huvet i samhällsboken :(

kommit fram till att min kamera måste använad flitigare också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0