lazy Sunday afternoon

tänk att anna malmhagen har haft en lugn helg? Visst har inte varit hemma och kom inte hem  förens halv fem inatt men ändå. Inga skandaler, inget vilt dansande, inga galna skador med mera. Något som alltid brukar uppkomma i mina helger. Har inte träffar amanda, kanske ligger något i det?

Igår blev det chillkrök hos josefina, slutade med typ 15 pers, två boxar vin och missade bussar. En fin kväll men jag var trött så var inte riktigt pepp, kanske håller på att bli sjuk? Skulle ta bussen 02.22 tänkte jag men nä den missade jag. Då tänkte jag ta den 02.32 men nä den missade jag också. Skulle ta bussen 03.02 med hoffnell och bellan men nä jag var på hållplatsen men inte dom. När dom väl kom började vi vandra mor fair play. Vi väntade på bussen en halvtimme, jag var trött och hade egentligen kunnat legat hemma och sovit men är snäll som väntar.

Var hemma halv fem och somande vid fem. Vakade 15.01 idag, jag som skulle plugga damn! Har iallfall fårr i min tio sidor så har 25 kvar yes.

later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-23 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0