mingelkväll

inte lika exklusivt som det låter men men det bjuds på mat iallafall? Ska vara kvar på skolan till 8 enbart för att vara representant för EXPO som är min inrikting på skolan, inredning och design i offentliga miljöer. Ska finnas som hjälp för lammen och deras föräldrar. Kommer få sååå mycket frågor känner jag.. nat!

Att gå upp när klockan ringde halv sju imorse var pain in the ass! Somnade om en stund sen vaknade i panik. Hann till skolan med "goda" marginaler dock. En seg dag men regn, bull.

Mjäh är hungrig men det bjuds snart på mat.

imorron ska jag till frissan och klaga. Utväxten är INTE borta och den blonda färgen är för fan gul nu. Inte alls okej!

Kommentarer
Postat av: elin

oj det låter som om du inte är nöjd med färgningen?? :o

2008-10-01 @ 19:11:59
URL: http://astorytoread.blogg.se/
Postat av: TT

Jag tycker oxå du ska klaga, med all rätt (:

2008-10-01 @ 19:12:05
Postat av: elin

okej, skulle du bara färga utväxten elr?

2008-10-01 @ 20:46:19
URL: http://astorytoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0