novemberlov!

Först och främst grattis till mig som klarade samhällsprovet med ett VG. Måste faktiskt få skryta lite med att jag och wick fick bäst i klassen. Det är inte ofta de händer, speciellt inte när det handlar om politik..

Sjukligt deprimerande att jag sitter här ensam första dagen på lovet med dvd:n HJÄLP ( helt underbar serie ) en stor påse godis och några redbull. Myskvällen med sushi och mamma mia blev kastrerad. Bad. Men ja va ska man göra? Imorron blir det packning för hela slanten kanske hinner med att gymma.

har inte bestämt mig om jag ska skita i att gå och lägga mig eller om jag ska lägga mig omänskilig tidigt imorron. Tror att det kan bli svårt att komma upp halv fem. Får väl se vad det finns att göra på kvällen isåfall.

Nu ska jag slå mig till ro och avnjuta 215 minuter komik.
Puss snuttes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0