once you gone you can never go back

Bambi på is gick bra, ramlade bara en gång och såklart kom det med på bild. Bilder kommer såfort josefina skickat. Hoho. En timme på is, en kvarts bandy och två mål senare slutade vi. Bussen hem och hämtade den försenade filmen ja hyred förra veckan, illa, och cyklade till limhamn med den. 15 kronors avgift damn :(

Hann springa in på hudinstitutet och boka om tiden igen innan bussen kom. Åkte till stan för att lämna tillbaka min älskade jacka som gått sönder. Fel på dragkedjan, men dom skulle fixa det eller fixa fram en ny jacka. Gick runt och väntade på att felicia skulle sluta så vi kunde ta vår prontofika.

Blev fruktsallad för mig och en massa skvaller, as always. Lite planerande inför london och lite inför helgen.

lite pics från lördagen. Jag tänkte väl att de fanns några bilder på mig!
Bilderna är från mobilkamera men man ser ju att vi är 80-talare!
 



Fler bilder ska letas upp för jag vet att jag finns med på TT:s kamera med hoho.

håller på att överväga om ajg pallar dra mig till gymmet eller inte..

ska iallafall bege mig en våning ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0