packad och klar

njae inte ritkigt, har lagt en hög med kläder framför mig. men någon väska har jag inte tagit fram än. Väntar på ching chong mat och sitter och diggaar hårt till MIley Cyrus, girlpower!

har precis duschat och skrubbat in hela mig så jag luktar kokos noooice! Sitter me mjukisbyxor och bh sna dra på en tröja sen är jag fit for figth för en flygtur, va kan de ta 3-4 timmar? Ska iallfall sova hela resan är det planerat. Ska sitta och chilla ikväll kommer ändå inte kunna somna och om jag nu somnar så kommer det vara omöjligt att väcka mig sen.
har fortfarande inte packat klart. Men vet vad ja ska ha med mig så de e rätt lugnt.



har gått och blivit beroende igen!
rekord låg på 700 000+ rätt coolt..

ska upp och poppa popcorn eller nått och kolla nån film. För jag får inte sova! Bara sju timmar kvar, de e rätt lugnt ju? Klarade mer än ett dygn när vi skulle till kreta så detta är bara en barnlek.

hör av mig innan jag beger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0