pannkakor i stora lass!


hrmm jag ber om ursäkt för googlebild men min kamera är urladdad!

Skoldagen blev väl inte som planerad kan man lugnt säga.
Engelskan gick som den skulle, kollade vidare på forest gump. "Life's a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get"  Sen UM, 8 minuter tog det: Mötte upp katti för lunch på jensens. Kyckling med råskivad potatis och bearneise låter inte fel va?`

Hem till katti eftersom våra lektioner efter lunch var lektioner man fick jobba hemifrån med, vilket jag inte gjorde, plugga samhälle istället. Mycket viktigare!

Hos katti stog mia och lagade pannkakor?! ahh vi som precis ätit , men ville inte vara oartig så tryckte i mig några stycket. Rätt många faktiskt, dom va ju så små..

Cyklade hem vid halvfyra och parkerade mig i soffan nån timme, tar tag i plugget nu sen tv igen, amandas syrra ska laga mat, kan ju inte missa det.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0