PARTY!

Tjatjatja! Friday idag riktigt skönt, sett fram emot denna helgen länge. Den är fullprppad med fester, tjejmiddagar, ansiktsbehandling, lunchande i stan me mamma och pappa, träffa nattis med mera.

Sitter i skolan och har grafisk kommunikation, jetteroligt. ska hålla på med photoshop. Sen 4 timmars håltimme.. Sen multimedia. Märks de att jag går på mediegymnasiet kanske? Slutar halv fem idag och de blir snabbt till limhamn där ja ska möta upp mamma för att leta efter en klänning, stan hinner jag inte. Tjejmiddagen börjar 19.00 inne i stan sen ska ja dra mig vidare till max sen 21 års fest hos abbe i annestad. Ja som ska upp tidigt imorron.. blä.

Ska tatt lugnt med satans vatten ikväll hade jag tänkt, men ja de har jag sagt förr. hangover + ansiktbehandling med bajsluktande mask = illamående. inte bra alls.

Ska fortsätta med min uppgift nu bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs är bra för en bajsare!

2008-10-17 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0