samhällsbajs

JAH HATAR POLITIK! Jag hatar Adam Smith, John stuart miller, Vladimir lenin, Karl Marx och alla andra som har något med politisk historia att göra! Det är klyddigt, svårt och tråkigt.

Har väl fått in lite vett i skallen, får tacka katti för lite hjälp på traven den där gamla moderaten.

Prov imorron 12.40. Vår enda lektion. Men inte långsovande för det, jag ha hämtat hit Wilma vid halv tio för att passa henne i två timmar sen till skolan. Sen efter provet måste jag in till stan för att fixa present till Sofie som fyller år i helgen. Det blir tjejmiddag sen utgång på fredag, sofie bjuder på mat och max på fest.

Nu ska ja sova för jag är så sinnes trött , somnade i kattis säng klockan 14.40 idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0