singing sweet home alabama all summer long


Såhär ser de ut hos mig, i mitt cribb!. njae inte så coolt som det låter, det är på 25 kvadrat och litet. Fult golv ockå..
Nog om det. nattens riddare kom med en fin tanke i helgen och tyckte man skulle riva väggen som är rödmarkerad. Och vid närmare eftertanke så håller jag med. Hade blivit så mycket bättre plus jag hade kunnat ta in hästen, äntligen.

Problem 1 eluttag
Problem 2 priser
Problem 3 vem ska bära hästen ? nä skoja men den är SVINTUNG!

Nog om hästar och väggar.

Träningen gick bra , cykelturen hem mindre bra. Motvind vilken håll jag än cyklade åt. Men Ipoden spelade peppade låtar så jag sjöng med och sket i hur långsamt det gick, även om styrfarten ibland tog slut.

Imorron är det tidigt upp därför blir det säng snart. Eller ja sova i sängen för ja ligger redan i den. Slutar även en timme tisigare än vanligt imorron, gott. Ska till stan och kika lite tänkte jag.

Nä slutbabblat, ska föna mitt hår sen sova så gott så.
natti!

Kommentarer
Postat av: Diana

TACK söta du!! :) Vad snällt av dig! Har precis laddat upp ett nytt inlägg, kika gärna in! =) KRAM

2008-10-21 @ 20:43:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0