sliten tjej


den enda bilden från gårkvällen? En enda bild , olikt mig som brukar vara linslus.
kläderna får tala för sig själv men kan konstatera att jag aldrig kommer ta på mig dom leggingsen igen!

gårkvällen gjorde mig helg hel. En kväll men 80-talsanda fram till 5 på morgonen då jag och amanda begav oss hem. Mycke folk, mycke alkohol, mycke musik, många färger, mycke dans. Ahh underbart, tack tina!

Temafester är aldrig dåliga. Mer sådant till folket!

Vaknade ett idag men manda vid min sida. Blev spagetti och köttfärsås till frukost sen en heldag med idolrepriser kvällen avslutades med mat på burger king när mamma och pappa kom hem. Fin söndag. Ska snart in i duschen och få ur all hårspray från yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0