sniglar & popcorn

ahh känns som denna dagen varit jättelång verkligen , ändå har jag inte hunnit med att göra mycket vettigt. Hem efter skolan in i duschen fixa upp mitt svintohår som jag fick iförrgår när jag råkade somna med blött okammat hår. Blir  faktiskt nästan som ett afro. Efter en halv flaska balsam och 300 avdragna hårstrån är mitt hår bra igen.

Mamma och pappa kom hem och de blev brottom till restaurangen. har glömt vad den hette men de va en spansk/italiensk/fransk med bra mat. Förrätt sniglar i vitlökssmör, nej det är inte alls äckligt. Prova innan ni säger nått för ahh de e gott. Sen lax med pestopasta. Pannakottan fick jag hoppa över eftersom vi skulle hinna med bioan, synd. Blev en popcorn istället men inte alls lika gott, fastnar bara i tänderna ju.

Filmen Patrik 1,5 var bäll. Lyckades hålla tillbaka tårarna nästan hela filmen , har blivit jätteblödig på sistonde när det gäller film. Ärvt av mamma!



ska sova nu upp 06.45 imorron , inte alls sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

ahha =) kul med gamla foton!

2008-10-10 @ 18:50:06
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0