sunday bloody sunday

om 6 dagar är jag i london woho! Bokade hairspray musikalen idag så den ska vi se. Kommer bli fint.

Ja då har ännu en helg kommit och gått. En bra helg tycker jag. igår blev det först ansiktsbehandling, tror ni inte att jag skrivit in fel tid i min kalender så jag är där en timme för tidigt. Klockan 09.50 var jag där och skulle vara där 11.. Åkte in till stan med pappa och mamma när den var klar. Lunch på greekway sen en kaffe på intermizzo för att sedan spela bowling! Avslutade besöket på big bowl med en skidtur.


Det gick ju så bra i början för miss piggy(jag) men the winner(mamma) tog första platsen medans looserboy(pappa) smög sig på andra platsen.

men med 104 starka poäng är jag nöjd.

Sen hem om för att byta om och fixa mig. Cyklade till annestad(!) för att ta femman till carro där det var partyparty för mamma sussane som fyllde 40. Det bjöds på cider och dans. Sen en biltur till chrille som höll i kvällens festligheter tackar. Kvällen var faksitk väldigt galen men jo jag gillade den.

Kom hem vid halv fem då nattens riddare redan var hos mig, vilken man va. haha. vaknade 11.22 idag men hade 0 ork att gå upp så vi låg kvar till kvart i ett då jag fick lite brottom eftersom jag skulle träffa nattis halv två. Missade såklart bussen så kom dit vid två. två timmars skvaller och några ostmackor senare tog jag bussen hem.

well that's all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0