tårta och födelsedagsgrisar

för 17 år sedan idag föddes Katrina Welitschka på BB med far peter och mor mia. Hon växte upp i limhamn/djupadal och gick sina första år på hyllieskolan. Vid 7 års åldes började hon spela fotboll i limhamns if och startade där en välbetald karriär. Även jag spelade fotboll i det laget och vi blev vänner. I två år höll jag ut sen gav jag upp. Katti gick vidare till mff en säsong sen vidare till Vintrie där hon spelade sina sista år. Skolorna hade bytats till djupadalskola sen bergaskolan där vi hamnade i samma klass. Vi blev bästisar och älskar och hatade varandra om vartannat, mest tyckte vi om varandra men våra viljor gick inte alltid ihop. Vi gick i samma klass ett och ett halv år tills hon bytte skola till sundsbro för att det blev kaos i klassen. Men jag visade min riktigt vänskap och höll fast vid henne. Nu har vi så himla mycket att se tillbaka på kan ju bara näma spanien, rymningar, konfaläger, danmarksresorna, klåggenatten för att näma några äventyr. Idag fyller hon 17 och är inte ett dugg klokare för det. Men hon är trots allt det fortfarande min bästis!




2003 & 2008 jag lovar att det blir många många år till.

Ny ska jag cykla iväg till katti där det bjuds på tårta hoho tårta två dagar irad är jag lyckligt lottad eller ?

Kommentarer
Postat av: Katti

Älskling, jag vet inte vad jag ska skriva. Vi har så mycket minnen och jag vet att det kommer bli så många fler. Varje gång vi träffas bygger vi vår vänskap lite extra och redan för flera år sen var vi oskiljaktiga. Nu hoppas jag bara att det fortsätter så för jag älskar dig!!



Och hey... lite klokare har jag allt blivit ;)



Tack för idag Anna, du & jag föralltid! PUSSS

2008-10-09 @ 23:04:15
URL: http://gantslirre.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

söta =)

2008-10-10 @ 02:15:26
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Marina

fin bild:).hoppas du får en fin helg:)

2008-10-10 @ 12:24:51
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0