pardey pardey

kass bloggning igår jappjapp. Sorry sorry sorry för det, jag vet att ni blev oroliga! Men hade faktiskt inte någon tid alls vid datorn igår.

Skolan till 15.00, fick sluta tidigare sen blev ja hemkörd av emil. Träffade den nya hunden ja ska börja gå ut med, wilma som är en labbe. Några exta 100-lappar i månaden och motion fint. klockan blev sex oxh jag blev stressad. På med finkläder och make-up sen till bussen springades i högklackat. MIddag med fina för att fira henne. Utgången blev ändrad då josefina kom på att hennes pappa var i sthlm! Det blev kalas med dom närmaste på skolan och natten blev lång.

Vaknade halv nio imorse, så äckligt ont hade jag i nacken också. Sov i en soffa blö. Iväg till frissan igen och fixade utväxten IGEN smärtan IGEN fyfan :(. Gör sviningt ont i min hårbotten.

nu ropar mamma mat uppdaterar lite bättre sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0