you know my name

Det blir en helhelg med min älskade amanda! Woho.
Imorron blir det staden efter skolan men henne för att se om vi kan hitta några 80-talskläder till vår 80-talsfest på lördag hos T.  Sen en fika med felicia som antagligen blir take away för jag måste hem till Nike. Amanda kommer på middag och sen bär det av till fina för en galen kväll med gott folk.


Kommer bli en härlig och händelserik helg! And we like it.

Blev käk hos fina idag. Vårrullar , kycklingspett och ris. Mästerkockarna själva om jag får säga. Bussen hem och ut en runda me nike. Sen blev det friskis & svettis skönt , men känner att jag kommer få härlig träningavärk imorron, blev bara benträning idag och för lite stechting, ajaj.

Ceasarsallad stog i kylen när ja kom hem, tackar! Sen dusch på det. Mår fint nu och ska bege mig till sängen.
Just fan skolfoto.. Hysretin om vad man ska ha på sig kommer nu AAAAAAAH!
Palla.

BEVIS Å ATT MAN KAN VA SNYGG SOM 80-TALARE! typ


Kommentarer
Postat av: finan

aajaajjaaj kan du bara lägga ner o va så snygg?!?!

2008-10-03 @ 13:29:29
Postat av: Anonym

dock mycket mer kring 60/70-talet. Verkligen Inte 80-talet gumman. :P

2009-01-27 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0