alarm 10.30

tja, måndag idag. Jag gillar måndagar nu, kanske inte är så konstigt. En mjukstart på veckan men en dag som innehåller 1 timmes idrott sen är skoldagen slut. Börjar 13.00 och klar 14.00 soft. Dock har jag lovat mig själv att ta vara på en stund på morgonen till skolarbete och eftersom jag är klar med ombyte och diverse så ska jag nu sätta mig och rita.

Kom ifatt lite igår med skolgrejer, inte så mycket som jag hade behövt kanske. Men ett steg närmare på vägen. Måste till skolan idag ändå kom ja på nu... Har en text på en skoldator som jag inte kommer åt hemmifrån och ja den måste hem.

well that's it, nu blirre teckna till 12 sen bussen.


en syn man ser ibland, min cykel på 4:ans busshållsplatstak. Vem orkar ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Manne orkar!

2008-09-09 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0