Baby I've got you I've got you

höstmorgonen blev till en fin dag med sol och lite mer värme än väntat. Blev inte mycket tid utomhus men det lilla var skönt. En lång dag somsagt och jag gjorde den längre genom att stanna kvar en timme extra med josefina och emma, gjorde klart två texter och kände hur tyngden från mina axlar lättade lite. Mami kom kvart över fem och hämtade upp mig vid skolan. En snabbis till stan, avbokade min sminkning på lördag sen blev det fältet med hunden.

Kvällen har gått åt till en tallrik wokade nudlar och kyckling, Idol och filip & fredrik. En fin kväll, jag som skulle börja med kommunismen? Yeye fick lite gjort i skolan så klarar mig.

12.40 börjar jag imorron vilket gör att min kväll/natt kommer gå åt till film och plugg (kanske).

Tog nyss en dusch och luktar än en gång kokos från topp till tå. Har invaderat mitt hår med inpackningar de senaste dagarna eftersom jag inte vill klippa av något på lördag.

Det blir vår alls älskade Bridget Jones dagbok som håller mig underhållen ikväll, tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0