birthday

00.00 står klockan på.
Det var den födelsedagen det, en sund lugn sådan. festligheterna kommer till helgen vill jag lova.

Vaknade av skönsång och tårta på sängen av pappa och hunden imorse. Somnade om till tio och vaknade av en hostattack , nej dom har inte gått över, och gick upp ur sängen. Drog på mig en kjol! (använder sällan det) och en t-shirt sen bar det av till stan för en sushilunch med pappa. Det blev även en fika på espresso i västra hamnen, i solen. Han lämnade mig vid idrotten sen hade jag en timmes idrott, verkligen jättenödvändigt. Drog till med att byta om på öppet plan, jag orkade inte gå tillbaka till kockums och lotta fanns som personlig skyddare med jackan. Tog tvåan till stan och mötte upp Sara på Zara höhö. Drog oss till hansa där jag hade lagt undan ett par skor, ja jag firade mig själv med ett par till samlingen. Sen blev det fika på waynes med några töser mys. Åkte hem och bytte om sen blev det skumpa och paketöppning. Fick min efterlängtade ansiktsbehandling så ska boka tid i veckan. Sen åkte vi in till staden för middag på mosaik.

låter det ljuvligt? bortsett från nakenchocken på idrotten då ja.
Jadå och jag har en dag med trampbåt, tjejmiddag och festligheter framför mig i helgen!

nu måste jag gå till sängs, ska upp kvart i sju imorronbitti :(

min kamera har något skit för sig så kan inte lägga in bilder men det kommer när kameran mår bra igen

Kommentarer
Postat av: Sara

jag firade också dig med ett par skor :( grattis anna! :D

2008-09-02 @ 07:36:08
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0