bland kommunister och vattenflaskor

Sitter i sal 214 framför en dator, såklart?, och har samhällskunskap. Arbetet om kommunismen går segt framåt men ska skriva hemma ikväll istället. Att jobba i skolan är svårt, riktigt svårt.Och riktigt tråkigt när man inte fattar någonting. Ikväll blir det jag, lenin, stalin och marx som håller ihop!

Fick sova ut till kvart i elva idag, sen blidde det lite stressigt eftersom jag skulle ut med nike innan skolan. Blev iallafall en fin brunch med mig själv. Sprang till bussen och hann  med den = ingen försening woho.

Efter skolan blir det kanske fika med madde? Tyvärr brukar den avbokas och idag verkar det inte vara 100 att det blir av heller. Men måste iallafall köpa en present till miss idiot.

Kan ju verkligen erkänna att en helg med bara tjejer gör gått för mig nu. Fredag blir det 5 tjejer hos Miranda med mat och skratt kanske en flska vin, inte för mig som ska upp halv nio dagen efter. Lördagen är det tjejmiddag och party hos annika även kallad miss idiot. Söndag blir det pluggdag de luxe.

you messing up my mind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0