blonde and fabulous



Jag är återligen nyblonderad. Känns skönt att säga goodbye till den råttfärgade utväxten. Blev 5 cm kortare vilket ockå känns som en lättnad samtidigt som jag blir lissen nu när jag äntligen fått långt hår. De växer ut igen väl.

Igår var det tjejkrök hos miranda som gällde, fram till halv tolv iallfall. Det var mysigt, massa skvaller, vin även för mig som skulle till frissan men de gick fint, chillinötter och gamla klassiker. Blev taxi till b.flo där vi skiljdes åt olika håll. jag begav mig med jes och miranda till mattes 21-årsfest men var trött för att leva livet ut. Vid ett begav jag mig hem till nattes riddare och jag blev då nattens prinsessa istället?

Vaknade 8 imorse av migsjälv för jag var så extremt kissnödig. Det var lika bra att gå upp så fixade mig och väckte riddaren innan jag begav mig ut på min röda hingst och cyklade till frisören.
Blev hämtad av pappa vid elva så blev det hemåt för frukost och harry potter.

Slumrade till lite vilket gjorde susen. Kommer nu palla hela natten lång med dans och sång.
Mjäh ska ner och packa in miss idiots present och komma på ett sinnes bra rim.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0