buggar

along came Polly buggade igår , den hann adlrig laddas klart och halv ett gav jag upp och gick och la mig. varför vill inte filmen bli klar när den står på 98,9% ?! Så äckligt onödigt. Hoppas på att den tar upp var den slutade sist och snällt laddar klart för annars kommer jag somna ovaggad ikväll...

Imorgon ska jag trampa trampbåt, första gången i mitt liv ska jag bege mig ut på kanalens vida vyer och riskera mitt liv. Jag slutar 11.45 och klockan två drar cirkusen igång med Felicia, en födelsedagspresent som innehöll båttur med mera.  Jag ser fram emot en heleftermiddag men min älskade vän Felicia :)

WOHO ser just nu att filmen bara har några sekunder kvar, jag kommer sova gott inatt tacka gudarna för det.

Iallafall har två timmar på mig i staden imorron, ska hooka lite höstkläder. Iallfall ögonhooka. Min ekonomi måste börja hållas koll på liiite mer. En kassabok kanske ? Skriva in alla in och utgifter, vore nått för mig. Hade gråtit varje gång jag öppnat den.. kanske.

Får lura med mami till malmö C. Och på lördag blir det inköp med Sara på intranätet hoppas vi på iallfall.

Nu är filmen klar God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Felicia

faffa er för de där stora ljusblå ögonen, hon e inte lika oskyldig som hon kanske verkar vara ;)



<3<3

2009-01-17 @ 03:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0