Danmark med mp2&3ex

hela jag luktar kokos, riktigt mycket. Provade mit nya duschkit från bodyshop som jag fick av sara och vicy på min birthday. Kan ju inte säga annat än att det luktar gott! Bättre än svettig buss iallafall.

Svettig buss luktade det i bussen påväg till danmark. Klassen var taggad, jag var taggad. Hade mina bus-mates hannes och max som underhöll mig med sten - sax - påse, tusen nålar, gissa vem med mera. Efter en och en halv timmes bussresa stannade vi vid lousiana och tittade på tavlor , inte jätteintressant. Rätt trist faktiskt. Satte oss på en trappa med fin utsikt och tog sisådär 200 bilder på varandra.

Åkte vidare in till köpenhamn där vi besökte bodies. Lite äckligt och man fick inte in i skallen att det var riktigta kroppar & organ. Fick känna på en hjärna hoho! Pillade på lite benmärg och stuff med. Riktigt nasty.
Hemresa och en snabb stadsvandring med jes på jakt efter halsduk & vantar utan lyckad jakt.

Blev en tv-kväll med Idol och mamma, en halv grapefrukt och lite sunkande vid datorn. Och såklart en dusch. Håller på att bli duschoman?


några från mp2expo , jag ser måttlig road ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0