det brinner i fickorna

Ja det gör det för mig när jag fått pengar, som idag fick jag "lönen" för bröllopet, 500:- inte illa pinkat må jag säga. Och hade skapat ihop sedan b-day så kände hur shoppingsuget började ta över, NOOOO! Måste gålla i ekonomin så var smart nog att gå in och ut i varenda affär på hansa (orkade inte röra mig längre med min huvudvärk). Hittade koftor, skor. Tro fan tamig att jag hittade ett par ankelboots! Here I come, om dom finns kvar. Ja med mera. Får med mami till stan på söndag om hon mår bra.

Mötte Felicia vid två och fick välja lunch plus efterätt att ta med. Sallad på matvete och skaldjup plus chokladbrownie från heavens world, det är så gott! Vi riktade våra steg mot trampebåtarna och begav oss ut till havs. Styrde mot kunsparken och vidare mot museét där vi stannade och bara gled me. Öppnade lunchen och högg in. Solen tittade fram och det hela känndes som veckans höjdpunkt! Ritkigt mysigt. Började trampa tillbaka en och en halv timme senare efter massvis med skvaller och snack, I like.

Kom hem runt halv fem och bänkade framför tv:n, orken tog ut i båten ska ja tala om. Blev pizza till middag och det var riktigt gott, sen blev det en lång diskussion om både det ena och andra med el parentos, flyttade till brasan och gjorde upp eld sedan fortsatte snacket. Mysigt med en hemmakväll, ska snart ner och göra papi sällskap framför golfen, mami har gått o lagt sig redan :(

Ohh hade precis gjort värsta utstyrseln men kläder jag hittat så hittar jag inte huvudartiklen :( Hoppas ni får se på söndag dådådå. NATTNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0