ett år sedan idag & 14 månder sen ockå för den delen

Sitter och rensar mina öron med tops, mysigt. Kan styra in nästan en hel tops genom gången i örat de ni! Fast det är inte bra. Om jag trycker topsen lite neråt i mitt högra öra börjar jag hosta?

Well har kommit 5 menignar längre på mitt arbete om kommusimnen. Antal meningar innan dom fem meningarna, 0. AHHH det går verkligen inte.

har även fått en finns på halsen?! vad är detta?

21 september idag, ett år sedan vi gick på vår egen inspark. En fredag med fint väder och roliga lekar blandat med reben. På kvällen ringde nattens riddare för första gånger, då var han inte nattens riddare. Han var M. Ska inte avslöja för mycket. Men ja ett år esnare och vi har gått igenom en del, nu är det riddaren som gäller. Vad som händer härnäst vet jag inte. Gillar läget iallafall. Nattens riddare på den svarta cyklen taatttadaa! Pappas påhitt haha.

Även 14 månader sen det tog slut mellan mig och Sebastian idag. Vi var tillsammans i 14 månader och nu har det gått lika lång tid ifrån varandra. Tiden känns kortare som singel? Eller som en oändlighet när man inte är singel? 14 så olika månader, båda bra. 28 månader sen jag blev kär för första gången på riktigt, 14 månder sen jag blev ensam men 14 månader som en ny människa.


Sebbe och jag på planet påväg hem från Grekland
14 månader sedan.

blajblajblaj.

Ska äta äpplekaka nu.

Kommentarer
Postat av: fian

i'm back! nu har du åtminstone en halvtrogen läsare! skööööööönt va? loviie

2008-09-22 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0