friskis & SVETTIS

tjatjatja! Vad gör jag med mitt liv just nu? Stannade kvar i skolan till tio över fem för att kolla på youtubeklipp och skriva om Mao, åkte hem och gjorde pannkakor sen till friskis. Tränade 40 min plus lite strech , alltför lite känner jag. papi hämtade mig och körde mig hit och nu ska jag snart in i duschen för att sedan cykla till katti. Kanske att den där Chailatten försvinner trors allt..

Måste öka nu , katti tjatar att jag ska skynda mig och hennes ord är min lag. Inom dessa fem minutrarna när hon inte läser detta anyway. :)

Sov gott gott folk


Kommentarer
Postat av: carro

Sov sött! :)

2008-09-24 @ 21:02:22
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0