girls they wanna have fun

Jag är på G igen! Träningen kändes som ett lyft och nu är det slut med blaffandet, bara på helger möjligtvis, i små mängder.
Life is beautiful right now. Konstigt att man har sånna perioder, ena stunden leket livet andra suger det stenhårt.  Jag vet itne varför jag är på bra humör. Kanske för jag börjar 12.40 imorron, kanske för jag spelat sönder maskinen - hej här kommer segertåget, kanske för att jag vet att helgen kommer bli lyckad riktigt lyckad, kanske för att jag ja inte vet jag men jag mår bra.


jetteglad!

Håller på att ladda ner "along came polly" mysig film, dock utan en såkallad hunk lite tråk, ben stiller är ingen hunk nej.
Chad michael murrey är, men att se house of wax ensam nu, nääee.

Nästa vecka blir det dagt att lämna ut CV till diverse butiker och affärer. Vet inte om jag behöver ett jobb men lite extra cash slår inte fel. Med tanke på resor och diversa kanske det är lika bra att ha ett startkapital.



Maskinen - hej här kommer segertåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0