ground zero

11 september, ett datum som väcker mycket uppmärksamhet. År 2001 händer något ingen var förbered på, två plan rakt in i tornen. Folk diskuterar om det var USA själva som gjorde det eller om det var vad uppgjort. Att tro något sånt är absurt och fel. jag är inte alls insatt i ämnet men tror ni att USA gjorde det själva för att sedan få 7 års krig på nacken? Svar nej.

Att bara tänka tillbaka på nyhetssändningarna denna dagen får mig att bli illa till mods. Jag kom hem från skolan och pappa satt vid tv.n med ögon som jag aldrig hade sett innan. Jag var liten men förstod ändå att något var fel.  Och det var det.

Själv känner jag ingen som drabbats men kan tänka mig sorgen.






Har nu haft redovisning om pirate bay som gick bra. Faktiskt intressant och det blev en del diskussioner.

Imorse kom mamma ner halv sju och sa hejdå, jag somnade om så gott så och vaknade kvart över 10. hann gå ut en lång runda med nike, käkade lång frukost, med mera. Skönt att inte stressa idag. Tog bussen till skolan och efter skolan. blir det föra fasen bara chilla.

XOXO

Kommentarer
Postat av: katti

Usa ville starta krig och såg det som en kanonanledning att gå in i Irak efter det, då all media fokuserade på wtc baby :) men jag förstår vad ud menar.



i love yoooouuu

2008-09-11 @ 22:18:35
URL: http://gantslirre.blogg.se/
Postat av: väggmålarN

aboo klart de va usa som slaktade dem själva noob

2008-09-13 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0