grrrrrrrrrrrrrlparty

tjatjatja :D En fin dag med bra planer är det idag ja. Det vankas festligheter som bara den och natten skall utnyttjas till fullo. Då menar jag tills solen går upp. Först kommer lite tjejer hit för middag, singstar och ja urartning. Sen drar vi oss vidare på olika håll i nån timme för att sedan mötas upp igen. Var denna mötesplats är har vi inte kommit fram till men ja vi lär koma fram till något ovettigt.

Blev väckt 11 imorse av saras röst över telefon, varför väcker du alltid mig :( haha. Det var lika bra att gå upp eftersom jag skulle med mami och inhandla det sista, mat och drycker.

Har nu burit upp borsskivor och massor med stolar från källaren, dags för dusch.

Min kamerasladd, var fan är den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0