honey honey

Så nu är det dags för ännu en kväll med top model och idol mix. Kan aldrig bestämma mig vad som ger mig mest? Inget I guess. Men ja de börjar närsom.

pappa står och är allmänt dräggig här bredvid så får bli ett kort inlägg...

Well kort sumering dåja. Katti väckte mig alldeles för tidigt imorse med musik, mjäh. Gick en runda med nike sen tog vi bussen till stan och satte oss på espresso house. Efter en stund kom martin och gjorde oss sällskap. Satt där en stund sen var det träning på Sats, boxning idag. Hann inte med någon bastu idag isch.

Åkte hem och har inte gjort nått vettigt, som vanligt dåja. Käkade lax och ja vafasen nu är det tv!


Kommentarer
Postat av: sofi

haha, det löser allt;)

Haft en bra dag då?

2008-09-29 @ 22:53:06
URL: http://sarahsofi.blogg.se/
Postat av: sofi

lät härligt!:) jag har varit på stan med några kompisar:)

2008-09-29 @ 23:12:15
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0