I just wanna dance like there is no tomorrow

Ännu en gång firar vi lillördag! Jag firar den med en jävla skoldag, och att jag nu är pank i plånboken. Sen är det way to varmt här, ventlierna är trasiga på skolan för tredje året irad eller nått yeez! Började iallafall med engelska till halv tio sen håltimme. Blev wayen's coffee till lunch idag, blö 100 kronor mindre och en macka med grillad kyckling tjockare.

Tillbaka till skolan två timmar senare för en fattig lektion om mediekommunikation, jag saknar att ha björn i det ämnet!
Nu har vi kommunistskrvning och jag är väldigt (o)motiverad, verkligen. Ska skriva om Mao zedung sen finished.

idag ska det bli hårdträning, igår hoppade jag med tanke på städningen, den tog min krafter. har lyckats hålla det fint men måste införskaffa mig en tvättkorg. klädhög på golvet är en alltför vanlig vana.

Ska spendera lite tid med kinesen nu bye!


Kommentarer
Postat av: carro

får hoppas den kommer in då :)

2008-09-24 @ 16:22:20
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0